Krf
2 odrasla, 0 otrok

Krf z ladjo in kolesi

mesto Krf Grčija (otoki) Krf
1. dan: srečanje udeležencev na letališču Ljubljana, polet na Krf. Po pristanku kratek prevoz v pristanišče, kjer nas čaka naša ladja Hera. Spoznavanje z ladjo in posadko, po večerji kratek sprehod po mestu. (Večerja)
2. dan: Krf - Lefkimi 45 km. Dan začnemo s prevzemom koles in panoramsko ogledno vožnjo čez mesto. Kolesarsko potovanje se začne z vožnjo proti jugu otoka. Osrednja posebnost dneva bo obisk Achileona - dvorca, v katerem je umirjene dneve samote preživljala naša predzadnja cesarica Elizabeta, po domače Sisi. Dan zaključimo v mestecu Lefkimi na skrajnem jugu otoka. (zajtrk, večerja)
3. dan: Lefkimi - Pelekas 45 km. Prijetno kolesarjenje po jugozahodu otoka. Vozimo skozi vasice, nad obalnimi pečinami in čez olivnjake. Čas bo za jutranjo grško kavo, kosilo na rivi in postanke na razglednih točkah, ki jih ta dan ne bo zmanjkalo. Zahodna obala slovi po majhnih peščenih plažah v zalivčkih, kjer je voda kristalno čista in kar vabi na sprotni skok s kolesarskega sedla v toplo morje. (zajtrk, večerja)
4. dan: Peleksa - Pelekas 50 km. Čaka nas malo bolj razgiban, vendar zelo raznovrsten dan. Kolesarimo proti severu, vendar se ognemo mogočni gori Pantokrator. Pokrajina je razgibana in raznolika. Med vožnjo si privoščimo postanke in počitke na najlepših otoških plažah ter ob samotnih kapelicah. Proti koncu bo obvezen postanek ob Kanalu ljubezni - par, ki ga preplava skupaj bo ostal večno zaljubljen... (zajtrk, večerja)
5. dan: Sidari - Kassiopi 25 km. Dan bo bolj sproščen in ležeren. Čez severne plaže nadaljujemo v smeri urnega kazalca proti mestecu Kassiopi. Tu nas že čaka naša ladja. Po vkrcanju zelo blizu Albanije preplujemo ožino in prenočimo na celini v mali vasici Sagiada. (zajtrk, večerja)
6. dan: Sagiada - Igumenitsa 25 km. Kratek kolesarski dan se konča v živahni Igumenitsi, glavnem obalnem kraju Epira. Privoščimo si kolesarjenja prosto popoldne in ga namenimo pohajkovanju po mestu, kak nakup in uživanje v pristaniškem vrvežu. (zajtrk, večerja)
7. dan: Igumenica - Parga 55 km. Tokrat bolj zgodaj zapustimo Igumenitso, se malo oddahnemo od obale in zapeljemo v notranjost Epira. Kolesarimo mimo jezer Kaneta in Kalodiki, potem pa se spustimo v antično Pargo. Mestece je izjemno slikovito, nad njim stoji trdnjava iz benečanskih časov. Popoldne pospravimo kolesa, se vkrcamo in odplujemo nazaj na Krf. (zajtrk)
8. dan: po zajtrku slovo od posadke in izkrcanje z barke. Pred poletom v domovino bo glede na red letenja še nekaj časa za zadnji sprehod po mestu. Antío Kérkyra! - poletimo v Ljubljano, kjer se naše vtisov polno potovanje zaključi. (zajtrk)
Organizator potovanja in ladjar si pridržujeta pravico do spremembe programa, če bi tako zahtevale vremenske, plovne ali administrativne okoliščine.